Friday, February 19, 2010

Livet i Holmenveien

Idag gikk jeg til kiosken under, veldig praktisk i og for seg, for å kjøpe snop, rettere sagt salt lakris, og sette meg godt til rette med Kung Fu Panda. Var nær ved å få hakeslepp da ekspeditøren som for andledningen var kledd i joggebukser, befalte 40, 50 for en liten håndfull med godis. Bedre ble det ikke da jeg skulle kose meg med godis og film, og nesten alt godtet var steinhardt og filmen virket ikke. Yay. Ble litt nett-tv isteden. Hmf.

Jeg har jobbet i Utviklingsfondet nesten tre uker, og koser meg veldig der. Arbeidsoppgavene er varierte, men det beste hittils har vært å gå på møte i ForUMs matgruppe. Skikkelig stas og sånt vil jeg fortsette med!
Ellers driver jeg og studerer menneskerettigheter i krig, krise og katastrofe. Det er veldig interessant, men jeg må si det er bissart å lese om krigens regler. Her har man altså sittet ned og bestemt at man får gjøre sånn og sånn, men ikke sånn og sånn. Jo, og så skal det være så humant som mulig. Brutalt, men humant liksom.
Igår var det ake/sosialiseringsdag med jobben i Asker. Var snøete, friskt, kaldt og godt og grillet pølse i lompe har aldri smakt så godt før.

1 comment:

Unknown said...

Synd at TV-kose kvelden din ikke ble så vellykket som du hadde trodd:-) Man har ikke du sett Kung-Fu Panda før? Og salt-lakris, fyshamæi hehe! Stå på jenta mi! Kos deg på jobb denne uka, smask fra din!