Sunday, February 21, 2010

Søndag

The ugly truth har vi sett i Holmenveien i dag, og den anbefales på det sterkeste som hjernedød underholdning en søndag kveld, med deilig, romantisk kribling i magen, me like. Trenger det etter å ha tilbrakt helgen med å sette meg inn i krigens regler. Om 200 år ser menneskeheten tilbake (om det er noe igjen av den) og lurer på hva pokker vi drev med back in the days. Human brutalitet liksom. Usj, jeg blirkvalm av det.


Anyhow, tida flyr og nå står en ny uke for døren igjen. Denne uka skal jeg sette meg enda mer inn i Utviklingsfondet, skrive ferdig ressurssidene jeg hjelper til på... jobbe litt i Ark Magasinet sammen med..oh, Gert Nygårdshaug!!!! Yay, det hadde jeg nesten glemt, men det kommer til å bli veeeeeldig spennende. Merker jeg får sommerfugler i magen.. hm, skal passe på å stille et par spørsmål om bøkene hans selvom jeg pinlig nok bare har lest to av de.


2 comments:

T-Diva said...

Miaaaa, når kommer Gert? jeg er litt forelska i han, kan du fikse en date?

MiaVanessa said...

Gert er en fantastisk mann og har nå fått heltestatus..nr 3 i rekken, og det er ikke verst! Etter Jonas og Erik så klart.